گنج نامه مقصود
گنج نامه مقصود

گنج نامه مقصود

از مزیت های خوابگاهی بودن

دیشب بعد از کلی سال خوابگاهی بودن یکی از مزیت هاش رو کشف کردم ،دیشب هم اتاقیام منو راضی کردن که از این به بعد شبای فرد بریم سالن ورزش. 

دیشب تصمیم گرفتیم که بسکتبال بازی کنیم( آخرین باری که بازی کرده بودم فک کنم سوم راهنمایی بود) وقتی رفتیم سالن یه سری بچه های خارجی رو دیدیم که میخواستن بازی کنن و خیلی دوستانه به ما هم پیشنهاد دادن که باهشون بازی کنم . بچه ها از کشورهای عربستان ، ترکیه ، استرالیا و لبنان بودند. جالبی بازی به این بود که اینا کلن انگلیسی صحبت می کردند. 

خلاصه این که هم زبانم تقویت میشد هم دوباره بسکتبال بازی کردن یادم می اومد . 

خیلی بچه های خوب و دوست داشتنی بودند. خوشحالم از این که دوستای اینترنشنال پیدا کردم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد