گنج نامه مقصود
گنج نامه مقصود

گنج نامه مقصود

جمعه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کار

این روزها میرم سرکار اما از همیشه اوضاع عجیب تره !


به قول سعدی 

دل و جانم به تو مشغول و نظر بر چپ و راست 

تا ندانند رقیبان که تو منظور منی 

دیگران چون بروند از نظر از دل بروند 

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی 

پایان تعطیلات

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

واکسن مهربانی

امشب استادمون توصیه کردن مجهز بشیم به واکسن مهربانی ، شاید یه پاکت آرزو دردی از جامعه دوا نکنه اما همین یاد آوری به من و و تویه ، واکسن روحت ، برای این که دایم یادت بیفته باید مهربون باشی ، قساوت قلبت رو نگیره 

و واقعا هم راست میگن ...

من قبل از این ماه خیلی ناشکر شده بودم ، یادم رفته بود ، دایم از کارهای زیادم آه و ناله میکردم

اما تو ماه رمضون با دیدن  آدما تو ماه عسل و... یادم افتاد خدای مهربونم چه نعمتایی رو به من داده که من خیلی وقت بود فراموشش کردم ، یادم افتاد دایم نق نزنم، غز نزنم ، امید ، توکل به خدای مهربون و مهربونی کردن به بنده هاش رو فراموش نکنم ، خداجونم قربونت برم ... 

پ.ن 1. یعنی میشه عیدیم کربلا اربعین باشه 

خدایا میدونم خوب نبودم اما این یکی رو امضا کن به حق عباس 

عید همگی مبارک 

یا علی 


پ.ن2. شعر نوشت

همیشه وقت خداحافظی دلم تنگ است

و پای بندگی ما هنوز هم  لنگ است

*

دعای از سر عادت و گریه از سر ترس

اثر نداشت به قلبی که سخت ، چون سنگ است

*

تمام عمر به قلبم رجوع کردم و باز

میان منطق و احساس ، عقل و دل ، جنگ است

*

گذشت ماه خدا و هنوز هم باقیست

وجود من که برای تو مایه ی ننگ است

*

تمام آرزویم بود ... ،  با شما بودن

ولی میان من و تو هزار فرسنگ است                

                  ****

کلافه هستم از این عیدهای بی موعود

و تا نیامدنت آسمان همین رنگ است...

محمد صادق ابراهیمی 

ماه خوبان

ماه رمضانم داره تموم میشه ...

یه چیزی که تو این ماه فهمیدنش خیلی سخت بود این بود که فهمیدم عجب نفسی دارم من... ! خیلی سخته که بهت بگن عزیزم تو این ماه شیطان در بنده ! هر گناهی هست، هر وسوسه ای هست همه از نفس خودته عزیز جان... !

عجب سحرهایی سپری شد در این ماه ، اهلی من العسل ...

کی میشه که ما دوباره چشممون به این ماه بیفته ! معلوم نیست باشیم ، نباشیم ، توفیق داشته باشیم ...


# اللهم عجل لولیک الفرج