گنج نامه مقصود
گنج نامه مقصود

گنج نامه مقصود

تا اربعین 6

دارم به لیست کسایی که باید بهشون زنگ بزنم و حلالیت بطلبم فکر میکنم ...هر چند بماند که هنوز ار کل خانواده فقط مامانم و داییم در جریان هستند ...هیچ کس به اندازه مادرم به گردنم حق ندارد ...


یادش بخیر امسال اولین بار که اسم داعش رو شنیدم و دربارشون خوندم ، هنوز اون اولا بود، خیلی دربارشون نمی دونستم ، نمی دونستم اصلا عددی نیستن فقط صداشون زیاده مثل طبل تو خالی ، اولین بار برای یک لحظه تو دلم خالی شد، ترس برم داشت ، با خودم گفتم نکنه تا اربعین راه کربلا بسته شه ... چقدر جمعیت میلیونی ایرانی های که امسال به سمت کربلا دارن میرن رو می بینم خوشحالم...و چقدر این تابلو خوبه ...لو تمطر دواعش نحن نزور الحسین 




نظرات 1 + ارسال نظر
آبی آسمانی جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ http://almassabi.blogfa.com

سلام
آمدم بگم عذرخواهی میکنم بابت بد قولی
خیلی خیلی شرمنده مخاطبانم هستم
تا ده روز پیش فکر میکردم مشغله کاری باعث شده که نتونم بنویسم ، اما از ده روز پیش بیش از پنج بار سعی کردم که سفرنامه ام رو تمامش کنم و کل مارجرا رو در یک قسمت بنویسم ولی هر دفعه یه اتفاقی افتاد سه بار هم به دلیل رفتن برق و قطعی نت و هنگ کامپیوتر هرچیز نوشته بودم پاک شد...
من همه قسمتهای سفر رو با وضو نوشتم و سعی کردم چیزی کم نباشه و وقتی شروع به نوشتن می کردم انگار همه چیز جلوی چشمم ظاهر میشد مثل یه فیلم تکرار میشد ولی این قسمت آخر رو اصلا نتونستم بنویسم ..
یادم هست و میبینم اما نمیتونم روی کاغذ بیارم و تایپ کنم
نمی دونم چرا ولی سعی میکنم حتما بنویسم اگه امام حسین علیه السلام عنایت کنه
شاید امسال هم برم ، شاید قسمت اینطور شده
نمی دونم خودم هم گیج شدم چرا نمی تونم بنویسم
فقط شرمنده مخاطبانم شدم
عذرخواهی می کنم

سلام
خواهش میکنم ، تا همون جا هم که نوشته بودید خیلی عالی یود،انشالله که به زودی تمومش کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد