گنج نامه مقصود
گنج نامه مقصود

گنج نامه مقصود

تا اربعین 2

امسال از اول محرم دلم شور می زنه ! همش نگران اربعینم ... دایم با خودم میگم آقا یعنی میشه برسم ...روم نمیشه جلو دوستام بگم دارم میرم کربلا ، میترسم جا بمونم ، پیش همشون بی آبرو بشم، بگن دیدی آقا راهش نداد ...

آقا جان همه امیدم به اربعین است، به پیاده روی از نجف تا کربلا

وقتی به مادرم گفتم میخوام برم پیاده روی اربعین گفت چرا اربعین ، اون موقع که شلوغه ، گفتم بهترین وقت کربلا رفتن اربعینه ، یک ساله منتظر رسیدن اربعینم، اصلا حرم ارباب تو اربعین دیدنیه، گفت حالا چرا پیاده؟! گفتم همه عشقش به همین 3 روز پیاده رویشه ....قبول کرد...

این روزها همش نگرانم ، همش میترسم ، میترسم که نرسم! میترسم برسم ولی برگردم و آدم نشده باشم ...

آقا جان اگر اربعین نیام میمیرم...حسین جان ماه ها انتظار کشیدم ...

السلام علی الشیب الخضیب


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد