گنج نامه مقصود
گنج نامه مقصود

گنج نامه مقصود

دوستان قدیم

از دوستان قدیم خود به تنگ آمده ایم ، دلمان دوستان تازه می خواهد !!!

جدی از دست دوستام خسته شدم، حس می کنم من رو هم تنبل و افسرده کردن! شایدم من روی اون ها تاثیر منفی گذاشتم ! به هر حال افتادیم در یک loop  معیوب ،نمیدونم چرا میگن دوست قدیمیش خوبه  من دوست جدید میخوام و البته با توجه به تعداد دخترای ورودی ارشد امکان انتخابم  در بین هم کلاسی های  جدیدم فکر کنم صفره ، چون هر دختری هم که قبول شده گرایشش کلا با من فرق می کنه(البته به جز دوستان قدیمیم)  

نمی دونم ولی این حس تنوع طلبی و البته رفیق بازی من میترسم آخر کار دستم بده ! ولی جدا حتی از حرف زدن با دوستام هم خستم ، انگار دیگه نه من اونا رو میفهمم نه اون ها منو !!!

و این جاست که حس می کنم که کم کم بزرگ تر شدم و به کسی تو زندگیم احتیاج دارم که نقشش پر رنگ تر از نقش یک دوست باشه، شاید هم دارم اشتباه می کنم ، نمی دونم ...


خدایا امتحاناتت جدیدا خیلی سخت شده ها ! فکر کنم همش دارم رد می شم و هی دوباره باید امتحان بدم ! امتحانای ما رو یک کم آسون تر بگیر 


 رَبَّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِینَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَیْنَا إِصْرًا کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِینَ مِن قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَآ أَنتَ مَوْلاَنَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ



راستی این دو بیت شعر هم امشب  خیلی خوب بود: 


کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرش 

ولی آهسته می گویم خدایا بی اثر باشد 

کنم هر شب برای مهر او گریه که شاید بشنود دردم 

ولی آهسته می گویم الهی بی خبر باشد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد