گنج نامه مقصود
گنج نامه مقصود

گنج نامه مقصود

سفر مشهد

امروز از صبح تا حالا دایم اتفاقات مختلفی پیش اومد که می خواستم راجبشون بنویسم

اول از همه سفر مشهد

امروز تو دانشگاه برای مشهد نام نویسی می کردند که زمانش با آزمایشگاه های من تداخل داره ،البته تازه  اگه اون موقع زمان تحویل پروژه های درسیم نیفته، از محاصن تحصیل در ایران همین برنامه ریزی های لحظه ای اساتید برای دانشجویه ! کلاس درس رو میشه نرفت اما پیچوندن آزمایشگاه  خیلی سخته!  انجلم ندادن پروژه هم که غیر ممکنه :( ، ولی من هنوز امید دارم که خود آقا بطلبه و همه چیز رو خودشون جور کنند، حسابی دلم برای امام رضا تنگ شده ، امیدوارم که امسالم قبل از عید  مثل سه سال گذشته دوباره طلبیده بشم ...

کاش در خلوتم امشب تو فقط بودی ومن

آگه از این دل پر تب تو فقط بودی و من

کاش هنگام دعا لب ز میان بر می خواست

بی میان جیگری لب تو فقط بودی و من

کاش حتی دو ملک را ز برم می بردی

بی لب و واژه و مطلب تو فقط بودی و من


کلی چیزای دیگه هم می خواستم بنویسم اما صبح زود همون  آزمایشگاه  محبوب رو دارم ، ان شالله فردا شب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد